Dream High 2 – Sönmüş Umutlar


 

dream high 2_thumb[3]

Oyuncuları gördükten sonra ne büyük umutla beklemeye başlamıştım bu diziyi.

Dizi JYP’nin 2. yarıyılda çıkacak olacak gurubunun tanıtımını yapıyor adeta. JB dizide ne kadar ön planda öyle. Alaycı gülümseme Tamam hoş çocuk yani şimdi Allah için. Bazı sahnelerde başa sardığım da oluyor hani ama oyunculuk sıfır be anacım. Sadece bakışı var bir de dudak büzüşüDil çıkaran gülümseme  Sesini bile duyamadık tam. 1. bölümde birşeyler mırıldandı ama bak kalıcı etki yaratmamış bende. Dansa gelince de abartıldığını düşünüyorum. Hele o Heatbreaker sahnesinde ne o öyle eller cepteydi, saygısız hıh Dil çıkaran gülümseme JYP’den çok daha iyi bir kareografi beklerdim. Sanki bu dizi yapımını çok aceleye getirmiş gibi geldi. Yani şu anda popüler ünlüleri oynatmış ancak senaryo o kadar berbat ki kimse kurtaramaz bu diziyi. Hakikaten dizi öyle kopuk kopuk ilerliyor ki nereden nereye gidiyor diye hiç kafa yormayın. Dream High ilk sezon en azından senaryo açısından iyiydi.

Konu: OZ Entertainment’ın Kirin Sanat Okulu’nun yönetimin devraldıktan sonra gelişen olaylar diyelimm

Shin Hae Sung (Kang Sora)

shs_thumb[2]

Başrolü bir oyuncuya vermişler de ne olmuş. Allah’ım hayatımda görüdüğüm en itici başrol. Kızı gördüğümde kafasını patlasım var. Saf mı salak mı ben anlamadım.  Dizideki karakterinden mi yoksa oyunculuğu yüzünden mi bu kadar abartı hareket ediyor çözemedim. Sesi güzel değil, her sene Oz Ent.’ın seçmelerine katılıyor ancak her defasında başarısız oluyor. Okulda sevilen biri ancak iş yeteneğe geldiğinde kimse onunla aynı grupta olmak istemiyor.

shs3_thumb[2]

***

Rian (Jiyeon)

rian_thumb[2]

Benim favorim tabi ki de Açık ağızlı gülümseme Bir kere Jiyeon hastasıyım. Hershe grubunun üyelerinden, biraz ters bir kız. Art niyetli değil ancak kimseye de tahamülü yok. Sesinden çok görüntüsü ile gündemde olduğu için kendine olan güveni çok az ve bunu da arkadaşlarına yansıtıyor. İçten içe acıyorum :/ Son 2 bölümde kendini bulmaya başladı. JB ile birbirlerine sevdalılar ancak belki de bu, gelecek bölümlerde değişebilir ^^

rir2_thumb[2]

***

JB ( Im Jae Bum)

JB_thumb[1]

JinWoon varken düşünün ne kadar ön planda ki başta JB’nin karakterini anlatıyorum. JB çok tatlı, çok asabi, çok hırslı ve kararlı Açık ağızlı gülümseme Anlayacağınız tam bir idol. Ama bazen o kadar bencilce davranıyor ki Eden grubunun diğer üyesi Sinwoo’yu çok üzüyor. Gerçi Siwoo da o kadar normal biri sayılmaz ama onu pek sıkı göremiyoruz dizide.

tumblr_lyogqdYtI01qdcel5o2_500_thumb[2]

***

Jin Yu Jin (JinWoon)

jinwoon

Idolleri hor gören yetenekli müzisyenimiz. Dans eden kuklalara dönüşmektense müziğiyle ön plana çıkmak istiyor.  JB ile aralarında büyük kapışma var. Jin Yu Jin  JB’yi idol olduğu için sevmese de JB’nin ona karşı kini çok daha fazla.  Dizinin karakterleri içinde en sevdiğim 2. karakter.

tumblr_lzigytXEE71qbc5vuo1_500_thumb[2]

***

Nana (Hyorin)

hyorin

Ah keşke Nana’ya çok daha fazla rol verselerdi. Hershe grubunun üyelerinden sevimli mi sevimli Nana’mız. Bir kere çok yardımsever, Rian’a karşı da çok korumacı. Siwoo ile olan sahneleri beni bitiriyor. Kızların içinde en rahat olanı o, onun ben free halini seviyorum. Bu yüzden benim favori karakterlerimden. Bir de Hershe grubun diğer bir üyesi olan Ailee ile çok iyi anlaşıyor. Bu yüzden Riancığımız kendisini biraz dışlanmış hissediyor.

nana3nana4

nana1nana2 

***

Dizi ile ilgili sevdiğim bir başka husus ise YG sanatçılarının şarkılarına da yer verilmesi. 2ne1 – I’m The Best kareografisini bizzat JYP tarafından sergilendi. PSY Entertainer, G Dragon – Heartbreaker ve Taeyang – I need A girl… Üstelik bu haftaki 5. ve 6. bölümlerde PSY konuk oyuncu olarak yer aldı. Belki ileride başka YG sanatçılarını da görebiliriz. İçimden bir his Se7en’ı görebileceğiz diyor….

Kısacası dizi vasattan da öte ama ben yine de 2 bölüm daha izlemeyi düşünüyorum. Rian – JB arasında neler olacak merak ediyorum açıkçası.

jrjr2

Bir de JYP JB’yi bu kadar önplanda tutarken JR’ı arka planda tutması da beni meraklandırıyor. Ne de  olsa 2. yarıyılda çıkacak grubun diğer üyesi de o. Ancak JB ile yaptıkları dans düellosu dışında pek de bir marifetini göremedik, haaa ama bak gülüşü çok güzel onu da söylemeden bitirmem Açık ağızlı gülümseme

h1h2

h3h4

ailee

Yorum bırakın